وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۸
خرداد
۹۴

احادیث 12 امام

تعداد ائمّه را از خود رسول الله و ائمه صلوات الله علیهم بپرسیم. 

روش ما نوشتن احادیث صریح، دال بر انحصار امامان در دوازده 12 نفر ، هست، [با اینکه وجود احادیث بسیار زیاد 12 امام خودش دلیل کافی است] در این پست مطلب جالب و مهم دیگری می خواهیم بیان کینم:

احادیثی در مجموعه حدیثی ما هست که از رسول خدا و ائمه صلوات الله علیهم، پرسیده شده است:

کم الائمّه بعدک؟

تعداد ائمه بعد از شما چند نفرند؟

و رسول خدا صلوات الله علیه و آله به صراحت تمام فرموده اند: دوازده نفر.

و تا حال هیچ حدیث دیگری ندیده ام که در جواب به این سوال، غیر از این تعداد را بیان کند. حال وقتی رسول الله به «صراحت» فرموده اند، ائمّه دوازده نفر هستند، چرا به غیر آن معتقد شویم؟ چرا ائمه را بیش تر و کمتر از آن بدانیم؟ مگر قرار نیست پیرو ثقلین باشیم؟!

بنابراین بدون شک این مجموعه احادیث، خود دلیل دیگری است که تعداد ائمه بعد از رسول خدا دوازده تا هست.

دراین پست  17 حدیث می نویسیم، و انصافاً بسیار زیبا هم هستند، وقت بگذارید و بخوانید، ان شاء الله بهره خواهید برد. و من الله التوفیق ؛

  • اثنی عشریه
۱۷
خرداد
۹۴

شبهات انحصار 12 امام [در حال تکمیل]

هل الیمانی القائم؟

یکی دیگر از شبهات فرقه پیروان احمد بن اسماعیل، این است که یمانی نیز «قائم» است، 

احادیثی را ذکر می کنند که در این جا ان شاء‌الله می آوریم و بررسی می کنیم:

حدیث اول:

مهمترین حدیثی که می نویسند که بگویند یمانی ، قائم هست، این حدیث در کافی شریف هست:

کل رایة ترفع قبل قیام القائم فصاحبها طاغوت ؛ صاحب هر پرچمی که قبل از قیام قائم سلام الله علیه و عجّل الله فرجه الشریف برافراشته شود، طاغوت است.
و بعد این حدیث امام باقر صلوات الله علیه: «و إذا خرج الیمانی فانهض إلیه، فإنّ رایته رایة هدىً، و لا یحلُّ لمسلمٍ أن یلتوی علیه، فمن فعل فهو من أهل النّار» «هنگامی که یمانی خروج کرد، به سوی او برخیز، و بر مسلم حلالی نیست که بر او سرپیچی کنند..» را می نویسند و می گویند:

چون امر به پیوستن به یمانی شده ایم، و پرچمش اهدی الرایات هست، پس باید یمانی قائم باشد، و الا تناقض داریم.

خب. در جواب به این مسئله هم با استفاده از ثقلین نشان می دهیم که یمانی مشمول حدیث اول نمی شود و طاغوت نیست، و بنابراین می شود از او اطاعت کرد و سرپیچی از او مجاز نیست و بنابراین این دو حدیث هم ، هیچ تناقضی ندارند و قابل جمع هستند بدون نیاز به این توجیه که یمانی قائم است. 

اما جواب هایی که به این مطلب داده اند : 

  • اثنی عشریه
۰۹
خرداد
۹۴

بسم الله الرحمن الرحیم

در این وبلاگ ، قصدمان این هست که احادیثی را یادآوری کنیم که حتی انصار احمد اسماعیل [سید احمد الحسن یمانی مزعوم] نتوانند دلالت صریح آن بر انحصار امامان در دوازده نفر را رد کنند [البته یعنی از لحاظ منطقی، که از روی غیر آن ، همه چیز را می شود منکر شد]، و الّا به نظر ما، وجود ده ها روایت «کاملا صریح»، بدون شک، دلیل کافی [و به عبارتی: لازم] و بهترین دلیل برای این است که ائمه علیهم السلام دوازده نفر هستند.

این یعنی اثبات انحصار 12 امام، و دلیل ردّ تمامی ادعاهای احمد اسماعیل.

اما انصار به این مطلب اشکالی وارد می کنند و این گونه می نویسند:

ما دوازده امام را قبول داریم و لی ما باید احادیث را به درستی با هم جمع کنیم. خب در چند روایت فرموده اند : دوازده امام ، و درچند روایت دیگر فرموده اند: 12 امام و 12 مهدی؛ پس جمع بین این دو می شود همین 12 امام و 12 مهدی و ما 12 امام را رد نمی کنیم.

  • اثنی عشریه