وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰۲
مهر
۹۴

بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم صل علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم و العن و اهلک اعدائهم.

اللهم عجّل لولیک الغریب الفرج

به لطف حضرت صاحبمان، سلام الله علیه و عجّل الله فرجه الشریف، در صفحه «پاسخ به شبهات کتاب چهل حدیث»، نقدی بر چهلمین حدیث کتاب چهل حدیث هم نوشته شد؛ احادیثی که برای رد انحصار دوازده امام و وجود امام سیزدهم می نویسند.

از افراد، کتب و مقالات گوناگونی استفاده کردم، مانند کتاب نقد کتاب اصول مذهب شیعه نوشته آقای قزوینی  [که در ردّ کتاب نقد اصول مذهب شیعه نوشته دکتر قفاری وهابی قبلا ها نوشته اند، ] و نیز مقاله بسیار خوب حجة الاسلام جعفری که در رد کتاب احمد الکاتب بازهم سالهای قبل نوشته اند؛ کتاب یمانی دروغین، نوشته ادمین گروه یمانی دروغین؛ مقاله ای از شیخ علی آل محسن ؛ مقالاتی از منتدیات الرد الوافی علی مدعی الیمانی و مقاله خوبی در منتدی الکفیل و... استفاده کردم، خداوند به همه آنها و همه یاوران حضرت بقیة الله الاعظم جزای خیر عنایت کند.

این پست هم برای هدایت جستجوها [ثبت در بروز رسانی ها و نیز اضافه شدن کلمات کلیدی] آورده شد!

مولای من ، تا چه قبول افتد و چه در نظر کریمانه شما آید.

اللهم بحق الزهرا و ابیها و بعلها و بنیها ، عجّل لولیک الفرج

اللهم بحق الغریب الفرید الطرید الشرید، عجل له الفرج

[اصلا قصد نوشتن این را که می خواهم بنویسم نداشتم، اما اکنون ، همین الان ، به ذهنم رسید که این را بیاورم، چند روز پیش در صفحه شخصی یکی از منتظرین حضرت حجّت سلام الله علیه خوندم، فوق العاده است.

می‌خواستم بگویم: الهی  

به اضطرار تمام انسان هایی که در سیطره جاهلان آخرالزمان اسیرند  «ألـلَّـھُـمَــ عَـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج»

.
می‌خواستم بگویم: الهی

به اضطرار کودکانی که از ترس بمب های خوشه‌ای که بر سرشان فرود می‌آید یا خنجری که بر گلویشان می‌نشیند به خود می لرزند «ألـلَّـھُـمَــ عَـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج»
.
می‌خواستم بگویم: الهی

به اضطرار زنانی که در چنگال داعش و صهیونیسم تحقیر می‌شوند و زنده به گور شدن جاهلیت اولی را بر زندگی ننگین جاهلیت مدرن ترجیح می دهند، «ألـلَّـھُـمَــ عَـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج»
.
می‌خواستم بگویم: الهی

 به اضطرار شیعیان «فوعه» و «کفریا» که در محاصره تروریست های تکفیری قرار دارند، «ألـلَّـھُـمَــ عَـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج»
.
می خواستم بگویم...
.
اما دیدم مضطرّ واقعی اوست که هزار و صد و هشتاد و یک سال است صدای استغاثه مظلومان عالم را شنیده است و قلبی پر درد دارد.
.
اگر ما با درک ناچیز و محدود خود، تحمل شنیدن گوشه‌ای از قساوت و ظلم ظالمان را نداریم و دلمان به درد می‌آید، او که صاحب عصر و زمان است چه می‌کشد از دیدن این همه قساوت و بیرحمی و جنایت؟
.
او که فرزند «رحمت للعالمین» است و حریص به هدایت انسان هاست، چه می کشد از دیدن این همه ظلمت و انحراف؟

پس خدایا.....
قسمت میدهم به اضطرار و پریشانی حضرت مهدی عجل الله له الفرج و (ارواحنا فداه)

الهی به تنهائی غربت لحظه به لحظه حضرت مهدی ( عجل الله فرجه ) الساعه زود زود زود حتی کمتر از همین ثانیه فرج مولای خیمه نشین ( بیابان نشین) ما را برسان.

«ألـلَّـھُـمَــ عَـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج»
.
أیْنَ ألْمُضْطَرُ ألَذی یُجٰابُ إذٰا دَعٰی..

  • اثنی عشریه