وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نقد کتاب چهل حدیث در رابطه مهدیین / ح11

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

صلوات ضراب اصفهانی/الائمه من ولده

اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.

صلی الله عیلک یا بقیة الله عجّل الله تعالی فرجک

سلسله نقدهای کتاب چهل حدیث شیخ العقیلی در رابطه مهدیین و ذریه قائم سلام الله علیه.

این پست: نقد حدیث یازدهم این کتاب #پست_موقت

یکی از مهم ترین ادله انصار احمد، مبنی بر امامت مهدیین: صلوات ضراب اصفهانی است.

در پست الائمه من ولده، این صلوات بررسی شده است، که چون حدیث 11 کتاب العقیلی نیز می باشد، در صفحه مربوطه نقد آن را قرار دادیم.

البته به لطف امام رضا سلام الله علیه یک مطلب جالب و مهم دیگر هم اضافه کردیم، و آن توجه به خود حکایت  است؛ خلاصه اینکه:

این که با دقت در حکایت متوجه می شویم که قرار است آن شخص، صلواتی را بگوید، که در آن، «نام» همه آل محمد باشد (شاید منظور اوصیا باشد). و بنابراین باید در این صلوات، نام همه آن ها برده شده باشد. «لَا إِذَا صَلَّیْتَ فَصَلِّ عَلَیْهِمْ کُلِّهِمْ وَ «سَمِّهِمْ»»

حال صلوات را نگاه کنیم.
نام پیامبر خدا و تک تک اوصیا، از امیرالمؤمنین تا امام آخرمان، حجة بن الحسن برده شده است، و هیچ نامی از هیچ شخص دیگری نیامده است.
یعنی اینکه طبق همین صلوات ضراب، آل محمد (اوصیا) دوازده نفرند، نه بیش تر!

نظرات  (۱)

سلام و درود خدا بر شما ان شاء الله که مورد رحمت خداوند متعال قرار بگیرید، اما بعد از خواندن کتاب نقد چهل حدیث شما فهمیدم که دروغ بسیار بزرگی را بر سید احمد الحسن ع و انصار گرامییش بسته اید، نه سید احمد الحسن ع و نه انصارشان قائل به امامت ایشان و مهدیین و هم ترازی مقامشان با ائمه نیستند، به قول خود شما معنی کلمه امام در ادبیات عرب به عنوان پیشوا هم تلقی میشود و منظور ما از خطاب کرد امام به سید احمد‌الحسن ع همین معنی پیشوا است، اما عصمت ایشان ع فقط با حدیث امام باقر ع که سفیانی و خراسانی و یمانی را معرفی میکنند و امر میکنند که اطاعت از یمانی واجب است و در زمان خروج فروش اصلحه را حرام است، چقدر شبیه عالمان بی عمل یهود که با عیسی ع برخورد کردند برخورد میکنید، خدا توفیقتان دهد و از خدا برایتان هدایت خواستارم

 

 

 

پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله.

بله، این توجیهی هست که بعضی از انصار می نویسند و می گویند
دقت کنید:
این که نوشتید: «احمداسماعیل و انصارش ادعای امامت ندارند» خب -در بهترین حالت- نشون دهنده عدم اطلاع شما از ادعاهای احمداسماعیل و انصار ایشونه.

اصل ادعای احمد، اینه که مدعی است: وصی سیزدهم رسول خداست.
خب شما بفرمایید که: «وصی سیزدهم» یعنی چی؟
شما برای خودتون امامت رو تعریف کنید، امامت به همون معنای به قول شما اخص.
آیا معنای امامت، غیر از وصایت رسول خداست؟
خب احمد هم که دقیقا چنین ادعایی داره!!

این که -احتمالا- متوجهید که اگه کسی -چه احمد و چه دیگری- ادعای امامت کنه، باطل و دروغگوست، خیلی خوبه، نسبت به خیلی از انصار، خیلی جلوترید!
ولی لازمه که فریب این توجیه سست رو هم نخورید.

در کتب انصار هم که -مثل کتاب حواری سیزدهم از علاء السالم- دقیقا عبارت امام سیزدهم از بیست و چهار امام اومده.


اما این که نوشتید «احمد و انصارش مدعی هم ترازی مقامشان با ائمه نیستند» هم صحیح و دقیق نیست.
بفرمایید احمد چه مقامی از ائمه رو مدعی نشده؟ بله اگه مقام و فضیلتی رو مدعی نشده، -مثل علم و توانایی تکلم به همه لغات و بعضی معجزات - اون مقام رو برای ائمه هم منکر شده!! شما بفرمایید که فرق بین امامت احمد با امامت بقیه ائمه چیه؟
احمداسماعیل دقیقا مدعی همه مقامات ائمه هست. بسیاری از روایاتی که برای امام زمان سلام الله علیه آمده رو احمد در حق خودش می دونه
احمداسماعل در یکی از پاسخ هاش مطالبی گفته که مثلا جایگاه رسول خدا عرش است جایگاه امامان کرسی است و جایگاه مهدیین مثلا یه جای دیگه است [الان دقیق عباراتش یادم نیست، ولی مضمون دقیقا همین است] و بعد در ادامه گفته که : گاهی امیرالمؤمنین از کرسی می روند در عرش و مهدی اول، میاد و در مقام کرسی در بین باقی ائمه قرار میگره
یعنی دقیقا و صریحا همون مقام باقی ائمه رو برای خودش مدعی شده، چطور این طور نوشتید


بلکه حرف بالاتر از این هم هست:
احمداسماعیل دقیقا مدعی است که - پناه بر خدا ، پناه بر خدا ،‌پناه بر خدا - امام ناطق است و امام دوازدهم -نستجیر بالله - امام صامت!
و طبق همه روایات، مقام امام ناطق بالاتر ست از مقام امام صامت
در واقع
امام ناطق، امام حی و حاضر و امام زمان عصر خودش هست
و
امام صامت یکی از شیعیان و پیروان امام ناطق است،

خب یعنی احمد : هم ادعا دارد که امام زمان است، هم ادعا دارد که امامِ حجة بن الحسن است! هم....
یعنی مقام و جایگاه خودش رو بالاتر از امام دوازدهم هم می دونه....

ادعای یمانی بودن و مهدی اول بودن و ... این ها همه بهانه و قدم اول و سرپوشی هست برای این ادعای احمد که او ادعا درد که «امام زمان» است...

ببینید که به اسم یاری امام زمان شما را فراخوندند و دعوت کردند، ولی ادعاشون این ادعای وحشتناک و فوق العاده خطرناکی هست که نوشتم براتون.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی