وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حدیث ششم
امام صادق صلوات الله علیه فرمودند: اختصاص، شیخ مفید، ص232.
 

الْأَئِمَّةُ بَعْدَ نَبِیِّنَا صلوات الله علیه و آله اثْنَا عَشَرَ نُجَبَاءُ مُفَهَّمُونَ مَنْ نَقَصَ‏ مِنْهُمْ‏ وَاحِداً أَوْ زَادَ فِیهِمْ وَاحِداً خَرَجَ مِنْ دِینِ اللَّهِ وَ لَمْ یَکُنْ مِنْ وَلَایَتِنَا عَلَى شَیْ‏ء

ائمه بعد از رسول الله صلوات الله علیه و آله،12 نفرند، هر کس یکی از آن ها کم کند یا یکی به آن ها زیاد کند! از دین خدا خارج شده است و بر ولایت ما نیست!!

این دقیقا متناقض است با حرف احمد، که گفته است: هر کس به من ایمان نیاورد، از ولایت رسول الله و امیر المؤمنین خارج است....!

جالب این جاست که این فرقه در جواب به این حدیث، می گویند که

این حدیث سند ندارد یا مثلا ضعیف است.

در حالی که آن ها باید این حدیث را قبول کنند، همان طور که حدیث وصیت کتاب غیبت شیخ طوسی را قبول می کنند، اگر این را در می کنند، به همان صورت باید حدیث کتاب شیخ طوسی رضوان الله علیه را هم رد کنند، چرا که اکثر راویان آن حدیث مجهول هستد!

یا می گویند که

 این حدیث واحد است و قابل قبول نیست.

در حالی که باز هم ابتدا باید حدیث غیت شیخ طوسی رضوان الله علیه را رد کنند، سپس این حدیث را ، چرا که آن حدیث ، جزء احادیث واحد و شاذ است، و هیچ حدیث دیگری نداریم که گفته باشد: «12 امام از اولاد امام زمان» بعد از امام زمان خواهند آمد، بله آن ها احادیث دیگری را که با تفسیرشان ، شبیه به این مطلب می شود را می گویند که این ها ، قرائن و تایید کننده های حدیث وصیت است

خب در این جا هم ما کلی حدیث داریم که می فرماید : کسی که مدعی امامت باشد و امام نباشد، جهنمی است، بنابراین مویدات این حدیث هم فراوان است، بلکه حتی حدیث مارقین و به علاوه حدیثی که از امام باقر علیه السلام نوشتیم ، هم که کاملا همین گونه است و می فرماید ادعای امامت  هر کسی غیر از 12 امام و قبول کردن آن ، باعث خروج از بهشت و ولایت اهل بیت علیهم السلام و در نتیجه ورود و سقوط در جهنم است.

یا رب عجّل لولیک الفرج

ربّنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا وهب لنا من لدنک رحمة انّک انت الوهاب.

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبّت قلبی علی دینک.

نظرات  (۱)

این حدیث در نسخه اصلی امده و زاد فیهم . 

یعنی اگر یک نفر را کم کنی و جایگزین کنی . مثلا بگویی امام زمان امام نیست بلکه جعفر تواب امام است. 

 

 

و بین او زاد ؛و زاد فرق هست 

پاسخ:
سلام.

اگر شما قبول دارید که این کلام امام است، ولی باز هم شیعه برنمی گردید، وحشتناک است. این حدیث و چند حدیث دیگری که امام به صراحت نهی می کنند و وعید عذاب می دهند به کسانی که به بیش از 12 امام معتقد می شوند، و یا کمتر از آن.
به هر صورت، توجیه شما درست نیست.
اولا که در یکی از نسخه ها به جای «یا»، «واو» آمده، و نه در نسخه اصلی.
دوما: بر فرض که «و» آمده باشد، معنایی که به شما گفتند و شما هم متاسفانه پذیرفتید، بی ربط است، اصلا معنای جمله نیست، بلکه تفسیری من درآوردی ازخودشون هست. اگر میخواست اینگونه بفرماید، خیلی صریح می فرمود مثلا «من بدل منهم» هر کس یکی از اینها را با شخص دیگری عوض کند ، تبدیل کند...]

بر فرض که واو باشد، باز هم معنای جمله چندان عوض نمی شو، در اینجا «واو» به اصطلاح واو عطف می شود؛
هر کس یکی کم کند و هر کس یکی زیاد کند، از ولایت امیرالمؤمنین خارج است.

سوما  و از همه مهم تر به خودحدیث نگاه کنید، ابتدای حدیث چه می فرماید:
اوصیای بعد از رسول خدا دوازده نفرند [مثل همه احادیث دیگر، که متاسفانه شما به راحتی این احادیث را رد می کنید و محل نمی دید، متاسفانه]،
خب ابتدا فرموده اوصیا دوازده نفرند، سپس فرموده من زاد فیهم واحدا او نقص منهم واحدا
یعنی حدیث در بیان تعداد ائمه است، ابتدا تعداد ائمه را فرموده و سپس فرموده هر کس این تعداد را کم و زیاد کند، خارج از ولایت است
حدیث در بیان اسامی ائمه نیست، در بیان مصادیق ائمه نیست، که شما می گویید اگر یکی از امامان را با دیگری جابه جا کند .....
بله اگر این حدیث اسامی امامان را می فرموده، ائمه را که معرفی می کرد، آن وقت مثلا شاید بعدش لازم بود که در رابطه با عوض کردن امامان با شخص دیگری صحبت کند
ولی اینجا صرفا در رابطه با تعداد صحبت کرده و در ادامه نهی فرموده که این تعداد را عوض نکند
فکر می کنم کافی باشد

ائمه برای گمراه نشدن ما از هیچ کاری فروگذار نکردند، شمایید که موظف اید و باید راه باطل و انحرافی رو قبول نکنید... اما شاکرا و اما کفورا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی