وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انحصار اوصیا با آیۀ تطهیر

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

حدیث چهارم:

یکی دیگر از احادیث که به صراحت انحصار را نشان می دهد، احادیثی است در مورد افراد آیۀ تطهیر:

در یک حدیث رسول خدا صلوات الله علیه و آله می فرمایند:

آیه تطهیر در مورد من ، حضرت زهرا، و اوصیا نازل شده است.

در حدیث بعدی می فرمایند:

آیه تطهیر فقط و فقط مخصوص من و حضرت زهرا، و امیر المؤمنین و 11 فرزندشان است.

بنابراین کاملا واضح و روشن است که اوصیا فقط و فقط همین 12 امامی است که ما قبول داریم، و وصی سیزدهم تا 24 نداریم.

احادیث و اعتراضات به این دلیل در ادامه مطلب

حدیث اول: رسول خدا صلوات الله علیه و آله فرمودند: [کتاب سلیم ]

وَ نَزَلَتْ هَذِهِ الْآیَةُ فِیَّ وَ فِی أَخِی عَلِیٍّ وَ فِی‏ ابْنَتِی‏ فَاطِمَةَ وَ فِی ابْنِی وَ الْأَوْصِیَاءِ وَاحِداً بَعْدَ وَاحِدٍ، وُلْدِی وَ وُلْدِ أَخِی: «إِنَّما یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرا»

پیامبر صلوات الله علیه و آله می فرمایند: آیه تطهیر «انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا» در مورد من ، برادرم علی ، دخترم فاطمه، دو فرزندم ، حسن و حسین، و اوصیا یکی بعد از دیگری نازل شده است. 
حدیث دوم: رسول خدا صلوات الله علیه و آله فرمودند: [کتاب سلیم و غیبت نعمانی]

ٍ إِنَّمَا نَزَلَتْ فِیَّ وَ فِی أَخِی وَ فِی‏ ابْنَتِی‏ فَاطِمَةَ وَ فِی ابْنَیَّ وَ فِی تِسْعَةٍ مِنْ وُلْدِ ابْنِیَ الْحُسَیْنِ خَاصَّةً لَیْسَ مَعَنَا فِیهَا أَحَدٌ غَیْرُهُمْ 

در این حدیث  رسول خدا صلوات الله علیه و آله می فرماید: آیۀ تطهیر فقط در مورد من و برادرم و دخترم و دو فرزندم و نه نفر از فرزندان حسین نازل شده است، احدی غیر از ما مشمول این آیه نیست، و این آیه مخصوص ماست

 

بنابراین با استفاده از این دو حدیث کاملا استنباط و اثبات می شود که :

اوصیای رسول خدا صلوات الله علیهم، فقط و فقط 12 امام ما هستند.

 

اعتراضات:

Tathhir_Etraz

جواب هایی که من دادم: عکس نمی گذارم، چرا که متن سبک تر است و راحت تر باز می شود، و کمی ویرایش می کنم، اما اشکال را عکس گذاشتم که نگویند تغییری دادی:

 

جواب به اشکال تقدم زمانی: 

 اولا: اگر رسول الله صلی الله علیه و آله به 24 نفر وصیت می کردند، یقینا ائمه علیهم السلام بعد از ایشان باید پیرو ایشان می بودند و آنها هم عوض این صدها حدیث که می فرماید 12 امام، می فرمودند 24 امام و دیگر هیچ حرفی از 12 وصی نزنند ، این مطلب کاملا واضح است ، اما جالبه که مثلا همین حدیث مورد نظر را امیر المؤمنین روحی فداه از قول رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل فرموده اند!

دوما: مگر امامت که اصل دین است، موضوعی مانند مثلا جهت قبله است که در آن تغییری رخ دهد، بلکه خداوند  «یَوْمَ خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْض » 12 امام انتخاب کرده اند و الی یوم القیامه 12 نفرند و..... [البته اشکالی دیگر به این موضوع وارد شد که در پست دیگری می گذاریم]

نکته جالب دیگری این جا هست : 

این حرف که بارها تکرار می شود، به طور ضمنی می گوید: که رسول الله صلوات الله علیه و آله در طول مدت زندگانیشون، حدیثی دیگر در مورد امامت افرادی غیر از 12 امام نفرموده اند و فقط در شب وفات آن چنان حدیث را فرموده اند. و این خیلی قابل تامل است!!

 

در جواب ثالثا: اگر شما در حدیث «خاصة» را بگویید «به طور اخص» ادامه روایت می فرماید: آیه مخصوص رسول خدا صلوات الله علیه و آله حضرت زهرا سلام الله علیها و 12 امام است و می فرماید: «لیس معنا فیها احد غیرهم» ، و آیه هیچ کس غیر از 14 معصوم را شامل نمی شود.
 
اشکال بعد: این که گفته اند: «مقام مهدیین پایین تر است و خب جزء آیۀ تطهیر نیستند اما وصی و امام هستند»
در جواب گفته می شود: حدیث دوم به صراحت می فرماید: هیچ کس دیگر من جمله مهدیین جزء آیه تطهیر نیستند، و می فرماید که آیه فقط و فقط شامل 14 معصوم است، و شما هم این را قبول دارید،
اما علاوبر بر این: احادیثی دیگر مانند حدیث اول می فرمایند: آیه تطهیر در شان پیامبر و حضرت زهرا و «اوصیا» است
بنابراین با کنار هم قرار دادن این دو حدیث، به وضوح تمام اثبات می شود که «اوصیا» فقط و فقط «12 امام» هستند. نه کمتر و نه بیشتر، به امید اینکه تعقل کنید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی