وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حدیث پنجم

اللهم عجّل لولیک الغریب الفرج .

امام باقر صلوات الله علیه فرمودند (کفایة الاثر):

...فَهَذِهِ الْأَئِمَّةُ مِنْ أَهْلِ بَیْتِ الصَّفْوَةِ وَ الطَّهَارَةِ وَ اللَّهِ مَا یَدَّعِیهِ أَحَدٌ غَیْرُنَا إِلَّا حَشَرَهُ اللَّهُ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى مَعَ إِبْلِیسَ وَ جُنُودِهِ .

پس این ها، [دوازده نفری که در روایت نام برده اند]، ائمه از اهل بیت هستند

و الله هیچ کس غیر از ما ، امامت را ادعا نمی کند ، مگر اینکه خداوند او را با شیطان و انصارش محشور خواهد کرد!!!!

 
نتیجه گیری از این حدیث صریح به عهده خود پیروان احمد اسماعیل که خود را سید احمد الحسن الیمانی می خواند و «امام» واجب الاطاعه می داند!!
 و انصارش، چون «در آن روز هر کسی را با امامش محشور می کنند» هم باید فکری به حال خود قبل از آن کز آن ها نیاید هیچ کار بکنند. آیا این حدیث کافی نیست؟ آیا عاقلانه است عوض امام زمان با شیطان محشور شوید؟!
کل حدیث در ادامه مطلب

ثُمَّ قَالَ: یَا جَابِرُ، إِنَّ الْأَئِمَّةَ هُمُ الَّذِینَ نَصَّ عَلَیْهِمْ رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه و آله بِالْإِمَامَةِ،

ای جابر ، همانا ائمه کسانی هستند که رسول الله صلوات الله علیه و آله به «امامت» به آنان نص فرموده است.

وَ هُمُ الَّذِینَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه و آله:

لَمَّا أُسْرِیَ بِی إِلَى السَّمَاءِ وَجَدْتُ أَسَامِیَهُمْ مَکْتُوبَةً عَلَى سَاقِ الْعَرْشِ بِالنُّورِ «اثْنَیْ عَشَرَ اسْماً» مِنْهُمْ عَلِیٌّ وَ سِبْطَاهُ وَ عَلِیٌّ وَ مُحَمَّدٌ وَ جَعْفَرٌ وَ مُوسَى وَ عَلِیٌّ وَ مُحَمَّدٌ وَ عَلِیٌّ وَ الْحَسَنُ وَ الْحُجَّةُ الْقَائِمُ 

فَهَذِهِ الْأَئِمَّةُ مِنْ أَهْلِ بَیْتِ الصَّفْوَةِ وَ الطَّهَارَةِ 

وَ اللَّهِ مَا یَدَّعِیهِ أَحَدٌ غَیْرُنَا إِلَّا حَشَرَهُ اللَّهُ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى مَعَ إِبْلِیسَ وَ جُنُودِهِ .

و آن ها کسانی هستند که رسول خدا صلوات الله علیه و آله فرمودند: در لیلة الاسری، هنگامی که به آسمان برده شده بودم، اسامی ائمه را با نور مکتوب بر ساق عرش دیدم، که دوازده 12 اسم بودند: علی ، و امام حسن و امام حسین، و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و حسن و حجة القائم (علیهم افصل الصلوة)

پس این ها هستند، این دوازده نفر، ائمه از اهل بیت.

 و الله هیچ کس غیر از ما ، امامت را ادعا نمی کند ، مگر اینکه خداوند او را با شیطان و انصارش محشور خواهد کرد!!!!

 

حال در این چند روزه دنیا، انتخاب با خودتان است که با امام زمان محشور شوید یا با شیطان؟

حضرت در ادامه ، نفسی کشیده و فرمودند:

لَا رَعَى اللَّهُ حَقَّ هَذِهِ الْأُمَّةِ فَإِنَّهَا لَمْ تَرْعَ حَقَّ نَبِیِّهَا أَمَا وَ اللَّهِ لَوْ تَرَکُوا الْحَقَّ عَلَى أَهْلِهِ لَمَا اخْتَلَفَ فِی اللَّهِ تَعَالَى اثْنَانِ.

سپس فرمود:.... اگر حق را وامی گذاشتند برای اهلش ، و امامت را مدعی نمی شدند، دو نفر هم در توحید و دین با هم اختلاف نمی کردند!

 
الحمد لله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله
 
اعتراضات:
1ـ سند حدیث ضعیف است به دلیل وجود دو فرد مجهول :
جواب: انصار نباید این اشکال را بکنند،‌چرا که آنها علم رجال را بدعت می دانند!! البته چون جوابی ندارد و نمی خواهند قبول کنند، چنین اشکالی می کنند، اگر این حدیث را قبول نکنند، باید حدیث وصیت را هم قبول نکنند، چرا که در آن سه فرد مجهول وجود دارد. 
وقتی کسی به کسی دیگر بحث می کند و محاجه دارد، کافی است سخنی بگوید، که طرف مقابل قبول داشته باشد، و انصار طبق دینشان باید قبول داشته باشند.
2ـ حدیث فرموده است: «احد غیرنا» و مهدیین هم جزء «نا» یعنی «ما» هستند همان طور که مثلا سلمان هم جزء اهل بیت است.
جواب: در قبل از این فرمایش، حضرت امام باقر صلوات الله علیه،‌ خودشان معنای دقیق  «ما» را بیان کردند، چرا که دقیقا 12 اسم را بیان می فرمایند، و می فرمایند که اینها ائمه هستند، 
 و انصارش، چون «در آن روز هر کسی را با امامش محشور می کنند» پس با انصار شیطان محشور می شوند، پس طبق حدیث ، پیروان هر مدعی امامتی غیراز 12 امام،  انصار الشیطان هستند نه انصار الله.... آیا این حدیث کافی نیست؟ آیا عاقلانه است عوض امام زمان با شیطان محشور شوید؟!
حشر شیعیان با امام زمان / حشر یمانیون هم با امامشان که طبق حدیث حشرش با ....

 

نظرات  (۱)

واقعا عالی بود استفاده کردیم
پاسخ:
خواهش می کنم.
اللهم صل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم.
سلام و صلوات بی نهایت خدای متعال بر حضرت امام باقر العلوم.
رحمت خدا بر شاگردان مکتب ایشان، و راویان احادیث اهل بیت سلام الله علیهم.
خدا به همه کسانی که این روایات را جمع آوری کردند و اینجا هم از آن ها استفاده کرده است، نیز جزای خیر عنایت کند.
التماس دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی