وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

اثبات انحصار 12 امام، در رد احمد[الحسن] مدعی یمانی/ ردّ دلایلی که برای امامت مهدیین می نویسند(به خیالشان 74 حدیث)

وصیت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم. السلام علیک یا صاحب الزمان، ادرکنا ارشدنا.
سلام علیکم و رحمة الله
متاسفانه [همان طور که روایات هم فرموده اند] به دلیل طولانی شدن دوران غیبت ، اکثر قائلین به امامت امام دوازدهم، منکر او می شوند [پناه بر خدا با تمام وجود] هر فرقه ای با عقیده ای...من جمله عده ای که عجله کرده و امامی برای خود انتخاب می کنند، مانند افرادی که پیروان شخصی شده اند به نام احمد اسماعیل و او را امام سید احمد الحسن یمانی می نامند!.... تصمیم گرفتم مطالبی را که در طی مطالعه و همچنین بحث با آنها و از سایت ها و صفحه های مختلف بدست آوردم را اینجا بنویسم، که شاید اگر کسی خواست تحقیقی بکند، به این مطالب هم به راحتی دسترسی داشته باشد، همینجا از تمامی افرادی که این مطالب را از آن ها یاد گرفتم صمیمانه سپاسگزاری می کنم،..... قصدم این است در این جا ان شاء الله تمامی روایاتی که در اثبات امامت مهدیین می نویسند را نقد و بررسی می کنیم و می بینیم که دست انصاراحمدالحسن با تمام ادعاهای سر به فلک کشیده شان، از روایات خالی است، ان شاء الله ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج واجعلنا من عبیده و انصاره ـ
دی ماه 1393

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خارجین از ولایت / مارقین

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

حدیث سوم:

طبق حدیث ، امام صادق سلام الله علیه، [که حدیث وصیت منسوب به ایشان است] معتقدین به امامت بیش از دوازده امام را «مارق» می خوانند!

یگی از احادیثی که به صراحت  تمام ادعاهای احمد اسماعیل [سید احمد الحسن یمانی مزعوم] و انصارش را از بیخ و بن نابود می کند، حدیثی است معروف به مارق:

اما متن حدیث و ترجمه آن از کتاب غیبت طوسی

امام صادق علیه الصلاة و السلام در حدیثی طولانی می فرمایند:

همچنین است غیبت قائم اهل بیت علیهم السلام، همانا امّت آن را به دلیل طولانی شدنش انکار می کنند: 

پس عده ای می گویند: او به دنیا نیامده است؛ عده ای می گویند: او به دنیا آمده و مرده است، گوینده ای می گویند : امام یازدهم (ان حادی عشرنا) عقیم بوده است و با این گفته اش کافر می شود؛ و گوینده ای که به خاطر گفته اش جزء مارقین و از دین خارج شدگان می شود، می گوید: همانا امامت به 13 امام و بیشتر از آن کشیده شده است! ....

حدیث به صراحت تمام، امامت را در 12 امام منحصر می کند، و کسانی را که به بیشتر از آن معتقد شوند، مارق می داند!

البته جالب اینجاست که مدعی در خطبه البیان می گوید: هر کس به من ایمان نیاورد، خارج از ولایت رسول الله و امیر المؤمنین است و جهنمی خواهد بود! 

البته اعتراضاتی به این حدیث کرده اند، 

اول: گفته اند: سند این حدیث ضعیف است

این حرف را نباید بزنند چرا که آن ها رجال را قبول ندارند و بدعت می دانند(!) و در هر صورت باید این حدیث را قبول کنند، و الا قبل از آن باید حدیث وصیت شب وفات را رد کنند. 

دوم: می گویند: حدیث گفته است که امام زمان را منکرند، و ما منکر نیستیم ، پس منظور از حدیث ما نیستیم!!

در حالی که این حرف هم ادعاست، از نظر اهل بیت کسانی که امامت را به 13 امام و بیشتر از آن زیاد کنند، از ولایت اهل بیت خارج اند و منکر امام زمان هستند.

شبیه این مطلب چندین مورد دیگر هست: مثلا خداوند به شیطان می فرماید، هنگامی که سجده نکرد: «ابی و استکبر و کان من الکافرین»، در حالی که شیطان خدا را قبول داشت، حتی قیامت را هم قبول داشت و... اما به دلیل سجده نکردن، از نظر خدا کافر است، آن ها هم از نظر امام صادق، منکر امام زمان اند

و یا مثلا طبق روایات کسی که منکر امیرالمؤمنین باشد، منکر رسول خدا است!

یا مثلا طبق روایات کسی که منکر یکی از امامان باشد، منکر تمامی امامان هست! 

آیا مثلا زیدیه یا اسماعیلیه و واقفیه می توانند بگویند که ما منکر امیرالمؤمنین نیستیم؟ خیر، چرا که طبق روایات، از نظر خدا و اهل بیت ،  انکار یکی از امامان برابر است و مساوی است با انکار تمام امامان و درست هم هست که در ادامه توضیح می دهیم.

این گروه هم همین گونه اند، از نظر اهل بیت علیهم السلام ، اعتقاد به بیش از دوازده امام هم، انکار امام دوازدهم، و بنابراین انکار تمامی اهل بیت علیهم السلام هست.

البته در عمل آن ها  منکرند و می توان آن را این گونه توضیح داد و توجیه کرد:

 چرا که اولا : صریحا می گویند: صاحب الامر ، احمد الحسن است، و این یعنی انکار امام زمان!

واقعیت این است که اولا آن ها خودشان هنوز نمی دانند، که امام زمان آن ها کیست؟!! گاهی می گویند : امام دوازدهم است و گاهی به صراحت عده ای از آن ها می گویند که امام زمان ، احمد الحسن است!! نستجیر بالله.

و باز هم واقعیت این است که امام دوازدهم آن ها ، امام مهدی حجة بن الحسن نیست!! بلکه یک موجود خیالی است، مانند پیامبر اهل سنت.

چرا که امام دوازدهم آن ها فرزندی به نام احمد اسماعیل بصری دارد! که امام دوازدهم حجّة بن الحسن چنین فرزندی ندارد. امام دوازدهم آن ها وصی و فرستاده ای به نام احمد اسماعیل دارد که حجّة بن الحسن امام دوازدهم واقعی چنین وصی و فرستاده ای ندارد و.....

بنابراین واقعیت این است که اعتقاد به بیش از 12 امام ، و اعتقاد به امام و وصی سیزدهم، نتیجه اش انکار امام دوازدهم، حجّة بن الحسن امام زمان سلام الله علیه و عجّل الله فرجه الشریف است.

 

 متن این قسمت از حدیث بسیار زیبا این گونه است:

 کَذَلِکَ غَیْبَةُ الْقَائِمِ فَإِنَّ الْأُمَّةَ سَتُنْکِرُهَا لِطُولِهَا : 

فَمِنْ قَائِلٍ یَقُولُ: إِنَّهُ لَمْ یُولَدْ ؛ وَ قَائِلٍ یَفْتَرِی بِقَوْلِهِ إِنَّهُ وُلِدَ وَ مَاتَ ؛ وَ قَائِلٍ یَکْفُرُ بِقَوْلِهِ إِنَّ حَادِیَ عَشَرَنَا کَانَ عَقِیماً ؛ وَ قَائِلٍ یَمْرُقُ‏ بِقَوْلِهِ‏ إِنَّهُ یَتَعَدَّى إِلَى ثَالِثَ عَشَرَ فَصَاعِداً ؛ وَ قَائِلٍ یَعْصِی اللَّهَ بِدَعْوَاهُ أَنَّ رُوحَ الْقَائِمِ یَنْطِقُ فِی هَیْکَلِ غَیْرِه‏...

این حدیث ابتدایش خیلی قابل تأمّل و زیباست. که شیخ مصطفی خبازیان زاده، رحمة الله تعالی علیه ، ابتدای آن را خیلی زیبا خوانده اند : در این آدرس:

http://www.aparat.com/v/QNniG

نظرات  (۲)

احسنت . اجرکم عند الله

پاسخ:
سلام و درود بر شما. ممنون از حضور و نظرتون.
همون طور که شما هم تو صفحتون نوشتید، یکی از دلایل انکار آیات الهی [که در رأس آن ها امام هست]، گناه کردن است طبق صریح آیه عظیم قرآن [که واقعا گاهی لرزه بر اندام می اندازد] : «ثم کان عاقبة الذین اساءوا السوأی أن کذّبوا بآیات الله و کانوا بها یستهزون . 
پناه بر خدا و ولیش حجة بن الحسن.

آدم چه می داند، شاید یکی از دلایلی که عده ای منکر امام زمان شدند [پناه بر خدا، که هیچ کسی از فتن آخر الزمان در امان نیست، مگر آن که خدا توفیق دهد] همین باشد؛ پس به خودم می گم : واقعا گناه نکنیم gonah.nakonim.
آقا واقعا دندان شکنه جواباتون
من خودم هم یه سری جواب به فایلهای صوتیشون دادم 
پاسخ:
سلام.
بله، طبق فرمایشات رسول خدا صلی الله علیه و آله ، تمسک به قرآن و عترت ، اهل بیت علیهم السلام، نتیجه اش عدم گمراهی است، و بنابراین یقینا اهل بیت سلام الله علیهم با فرمایشات و احادیث گهربارشان، از هیچ چیزی برای هدایت ما و ثابت ماندنمان بر آن، و گمراه نشدنمان کوتاهی نکردند؛ و احادیث اهل بیت، به فرمایش شما، جواب دندان شکنی است بر هر مدعی دروغین.
یقین دارم ، بعضی از  انصار، اگر  قبل از پیوستنشان به احمد اسماعیل، این احادیث را می دیدند، گمراه نمی شدند. و اگر اکنون هم ، بدون تعصب و با فکر و از روی تحقیق این احادیث را بخوانند، هدایت می شوند. اما ....

ممنونم از حضور و نظر شما، ان شاء الله که در یاری حضرت صاحب الزمان ، هر چه بیش تر توفیق پیدا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی